Onsdag å torsdag.

Onsdag:
Hade två lektioner på hela dagen. Började 8.10 med svenska då jag, Johanna och Christoffer gjorde klart vårat arbete om norrland (http://memmussaskolan.blogg.se). Efter det hade jag fyra timmars hål eftersom varken Marianne eller Gunnar var på skolan.. Jag var på efs och fixade lite grejer och spelade piano.. :D Mkt trevligt! Efter ett tag kom Stig med en julgran! Myyyyyyyys! Ojaa! :D Härligt att det snart är jul! På söndag är det ju första advent! :D
Sen så var de inge dramagrupp på kvällen, för Johnny var sjuk.. :/ Men då fick jag en ledig kväll ist, vilket var väldigt länge sen! :O


Tordag:
Sovmorgon. Härligt!!! Sedan sånglektion, vilket gick rätt bra! :D Sjunger lite udda låt som är från tidigt 90-tal eller nå, det låter iaf som det.. :P Den heter "Talking to the man in the moon".. :P Men det funkar väl! :) Fick även sjunga "Marys Boy Child", för att få in lite julstämning.. Härligt härligt! :D
Sedan har jag haft matte. Vi repeterade lite inför nationella som är nästa vecka..
Nu ska jag har pianolektion! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0