Öppethus i Luleå!

Idag var jag med Johanna och Jessika i luleå och kollade in gymnasiet där lite.. :) Det var kul! Vi var mest i NV-huset.. Vi var och tittade på när Carro och Sofia och deras classmates gjorde halsband av DNA.. Haha, det var kul! Och sen gick vi till nån annan nv-klass och fick glass som dom gjorde.. Den smakade väl sådär, inte mkt smak.. Smakade mest grädde faktiskt, men ändå! :) Och så gick vi lite överallt i huset och sökte efter TE för att prata lite med nå killar vi känner som går de, men dom var dock inte där, för dom var tydligen lediga.. :O Dålig stil när vi går och söker efter dom.. :P
Sen  var vi lite i estethuset och sökte efter Ida som vi sen hittade i nåt syrum typ.. Och så följde hon med oss och tittade på frisörprogrammet och hälsade på Amanda.. :D Sen kollade vi in samhällsprorammet lite.. ;P Ångrar nästan att jag inte går i luleå, för det fanns då väldans många snygga killar där! :O Haha!
När vi hade varit där for vi å åt på Sub&Co, det var gott! ;D Sen åkte vi hem och jag somnade i bilen.. ;P



    


Nu ska jag snart fara till EFS och ha sångövning med mina älsklingar! :D




Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var kul! :D

2007-11-10 @ 20:04:25
URL: http://johannaofcourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0