Snart är det jul!

SNART ÄR DET JUL! :D ELLER INTE JÄTTESNART, MEN DET ÄR IAF INTE LÄNGE KVAR NU! JULEN ÄR DEN KLART BÄSTA TIDEN PÅ ÅRET! EN MASSA MYS OCH ALLA ÄR SÅ GLADA OCH SNÄLLA! ÄLSKAR JULEN!

Det här vill jag ha i julklapp!!


* Ett bra elpiano
* Ny mikrofon och ny förstärkare
(glapp i nuvarnade.. :P)
* Elbas och ny förstärkare
* Ny mobil
* Ny kamera

* Ny plattång (Min är trasiiiiiiiiig! :( )
* Bodylotions (Med härlig doft!)
* Doftljus (ÄLSKAR sånt som luktar gott!)
* Nytt headset till min mobil (glapp i nuvarnade.. ;P)
* Pengar till mellandagsrean!
* Och mest av allt:  en massa kramar! :D

Jag vill ha en massa mer grejer också, men jag kommer inte på nå just nu.. ; ) 

image100 

Andra måsten på julen är:

* Julmat!
* Julmusik!
* Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0