Vaha?

Vaha = blandning mellan "va" och "jaha", hehe! Vackert ord!
Naha = blandning mellan "nähä" och "jaha". ;P

  Idag har jag bara pluggat. Typ. Först i skolan.. Måndagar går jag skola från 8.10 till 16.20.. ;P Dock är de flesta lektionerna helt okej! ;D Kören är jättekul! Och idag fick killarna för sig att dom ville bli sopraner så vi bytte lite stämmor - killarna sjöng sopran, altarna sjöng bas och vi sopraner sjöng alt.. Haha, det var väldigt kul iaf! ;D
  När jag kom hem har jag inte gjort annat än plugga typ.. Usch så mkt plugg! Har engelska prov å grejer att plugga till nu, plus andra läxor å sånt.. :P
  För en timme sen blev jag less på att plugga och tog ett bad i badkaret. Härligt! Men jag höll på att somna haha! ;P

image98

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0