Äkta Vara, osv.

Igår var vi på Äkta Vara.. : ) Det var kul att träffa alla! Det var Jeans som sjöng igår (men jag tycker att Accent är bättre! Fast det är klart jag tycker att Accent är världens bästa kör, så det är kanske inte så konstigt! ;>). Men det finns faktiskt konkreta skillnader som gör att våran kör är bättre.. Tex så är vi gladare när vi sjunger, jag tyckte inte att Jeans hade nå inlevelse alls igår.. Det är ju lite  tråkigt.. Och sen å sjunger vi i stämmor också! Nästan alla låtar! Det tycker jag är jättebra, för det låter sjukt mycket bättre då! Jeans körledare sjunger understämma ibland, men annars har dom nästan inga stämmor.. Eller på en låt hade kören en understämma och då hörde man inte melodin.. ;P Och sen så har dom en vuxen körledare! Vi gör allt själva! Eller jag och Erik är väl som dom som leder kören då, men ändå, vi är inte vuxna! xD
Nu låter kanske som att jag klagar mycet på Jeans, så jag måste säga att dom kan säkert vara bra dom med! Jag kanske inte ska jämföra dom så mycket med oss.. ;P Men jag är så mycket för att "Accent är bäst" just nu, hahaha! ;D

Efter Äkta Vara for vi hem till Ida.. Och där pratade vi väl som mest å så.. : ) Och så spelade Kågge och Erik in en film där Kågge var typ terrorist. "Radaman.... eh, ramadan!". Bra där! hahah, det var riktigt kul faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0