En frågegrej.. ;P


SKULLE DU HELLRE.
1. pierca tungan eller näsan ? - Näsan, för jahg har ju redan piercningdär.. Tungan skulle jag aldrig göra, för man får sämre uttal då när man sjunger, haha!
2. vara seriös eller rolig ? - Jag tycker om att vara både seriös och rolig! :)
3. dricka grön eller röd mjölk ? - Jag dricker inte mjölk.. :P
4. brinna upp eller drunkna ? -OJ! Inte vet jag.. Men kanske hellre drunkna.. Jag vet inte..
5. umgås med dina föräldrar eller mina fiender ? - Mina föräldrar, hahah!

SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu ? - Kanske det..
2. sol eller måne ? - Jag tycker att det är jättemysigt med stjärnor och månen.. ;)
3. vinter eller höst ? - Hmm.. Början av hösten och december! ;P Så båda! :)
4. soligt eller regn ? -SOOOL!

OM MIG..
1. hur mycket är klockan nu ? - 18.01
2. fullständiga namn ? - Emma Anna Margareta Karlsson
3. vart vill du bo ? - Inte i älvsbyn iaf! Nämen jag vill helst bo i nån stad, dock inte sthlm..
4. hur många barn vill du ha ? Hmm.. Ett eller två..
5. vill du gifta dig ? - Klart ;)
6. är du kär ? - Haha! Som att jag skulle säga det isf!
7. Favorit årstid ? - Sommar!
8. Humör just nu ? - Trött, men annars är det väl okej! :)

HAR DU..
1. Kysst någon ? - Joo.. :)
2. blivit kramad ? -
Hahah, men förmodligen! ;D
3. känt dig fånig ? -
Jåå, haha!
4. saknat någon ? -
Mmm, det är klart jag har!
5. gråtit ? -
 Jaa.
6. Ljugit ? -
Hehe, det är väl klart att jag har! Fast inga stora grejer kanske.. ;P

GREJER..
1. har du blivit jagad av polisen någon gång ?
- Haha, nää, inte än iaf! xP
2. har du en hund ? - Har haft..
3. sover du helst ensam eller med någon ? - Det beror väl på vem någon är? Haha, nämen jag sover nog hellre med nån.. :)
4. tror du på spöken? - Hmm.. Jag har faktiskt ingen aning! Men kanske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0