En söndag.. ;P

Idag har jag inte gjort nånting... Nästan iaf.. ;P Det känns som att jag har varit helt osocial, för jag har inte träffat nån kompis på hela dagen, och jag har inte nes pratat med någon i telefon! :P Men men, det är bra med lite egen tid också ibland! : )
Under den hära dagen har jag gjort läxa.. (Franska och liiiiiiite NK, och så förstås piano och sång dåårå också!). Hmm.. Vad har jag mer gjort? Jaa, jag tar lite musik och ska sätta in i min dator.. : )

Men nu ska jag gå och bada! xD Håller på att fylla badkaret med vaaaaaarmt vatten! (Hahah, jag kokar vatten på spisen också, och i vattenkokaren, för jag älskar värme! xD). Mmmm.. Det ska bli härligt att bada! Med massor av badskum som luktar gott! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0