Färgar håret! :D

Isad ("idag", jag skrev lite fel.. ;P) har Erika färgat mitt hår! Jag vet inte riktigt hur det blir än, för jag har inte sköljt ur färgen.. Det ska sitta i i 25 minuter till.. ;P Fast det såg väldigt gult ut när vi satte det i håret, så det är lite spännande att få se hur det går.. Fast det gör ju i och för sig inte så mkt om jag har lite udda hårfärg ikväll eftersom det är halloween och vi ska troligtvis till Kågge ikväll på halloweenfest och då ska vi vara utklädda, så då kan jag se lite udda ut! :D Men vu ska ta och jaga lite skjuts hem, för det är inte många föräldrar som ställer upp på att hämta oss från arvidsjaur mitt i natten när dom jobbar dagen efter.. Allting kommer bli så mycket lättare på några månader när folk från gänget har tagit körkort å så! :) Men men, det löser sig väl på nåt sätt!



Färgar håret och har på mig en mycket läcker sopsäck som det står "Städa Sverige" på.. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0