Frågor och svar.

Vilken svordom använder du mest?
- Jag svär inte.. Eller kanske om jag är riktigt riktigt arg! Men jag vet inte.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
- Vaknar av larmet på mobilen 06.25, och sen snoozar jag ett tag.. ; )

Var köper du dina matvaror ifrån?
- Ica eller konsum.

Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vännina?
- Vännerna! Helt klart!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
- Ett bra piano!

Har någon någonsin kallat dig lat?
- Joo. ;P

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare
- Nää. Eller gills det med huvudvärkstabletter när man inte kan somna för att man har ont i huvudet?

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
- En skiva med lite blandade lovsånger.

Vilken är världens bästa artist just nu?
- Jag lyssnar på så OTROLIGT mycket musik, så jag har ingen favorit direkt..

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
- Hmm. Joo, och jag hjar berättat hemligheter för folk också.. ; ) Men jag kan ju inte avslöja vad det är!

När var senast någon stötte på dig?
- Det var för nån vecka sen.. Men jag är dock inte så intresserad.. ;P

Vad åt du till middag senast?
- Våfflor, haha! ;D

Använder du huvtröjor?
- Ibland. Ofta på dom helgerna när jag bara är hemma och tar det lugnt.

Kan du vissla?
- Hahah. Inga kommentarer.

Vem var den senaste som ringde dig?
- Josefina.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
- Det gör dom säkert! :P

Vilket riktnummer befinner du dig i?
- 0929.

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
- Hmm.. Vilket är närmast?

Hur många syskon har du?
- 3.. :P Varav endast en är söt! xD

Är du blyg inför det motsatta könet?
- Hahah, alla killar är ju inte likadana! Nog är jag blyg inför vissa, men inte för alla! xD

Vilken film kan du alla replikerna till?
- A cinderella story! Har sett den ungefär en miljon gånger!

Äger du några popband t-shirts?
- Har en jättegammal t-shirt som jag sov i förut, men jag vet inte vart den är.. Men det var nåt pojkband på den iaf!

När flög du senast?
- Hmm.. Det var kanske när vi åkte till stockholm sist.. Eller nää, då åkte vi ju bil.. Hmm.. Jag vet inte..

Läser du för skojs skull?
- Nej då, jag tycker att Veckrevyn och Cosmopolitan är grymt seriösa! ;P

Diskar du din egen disk?
- Nån som hört talas om diskmaskin?

Gråter du ofta?
- Ibland.. Det beror väl på vad som händer i mitt liv under den perioden. Just nu gör jag inte det.. ;P

När grät du sist?
- ojj. Jag kommer helt ärligt inte ihåg det! Det måste ha varit ett tag sen!

Har du en stationär dator eller en laptop?
- Två bärbara, en stationär..  ; )

Försöker du alltid lära dig nya saker?
- Det är jättekul att lära sig saker! Men ibland orkar jag inte.. ;P

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
- Haha, jag vet inte.. Det beror väl på..

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
- Jag går ju dock gymnasiet nu, men det roligaste är kör, ensemble och musiklära! :D

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
- Hmm.. Det är rätt många egentligen, fast mest det som är skälvklart. Som att han ska vara snäll, ha humor, kunna respektera en för den man är, osv.

Vilken är din favoritdrink?
- Haha, dricker inte drinkar! Eller räknas alkoholfritt? För isf är det nog loka.. eller bonaqua!

Gillar du din boendesituation?
- Njaa.. Det duger väl, men jag tycker att det är för mycket folk som springer hit och dit hemma, och en massa folk som passerar mitt rum! :P

Vilken är din mammas hemstad?
- Vistträsk, dock ingen stad direkt.

Din pappas hemstad?
- Isträsk, ett litet ställe vid tväråsel.. Som för övrigt också är ett litet ställe!

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
- Försöker sova rätt mycket.. Iaf sju timmar!

Vilken är din favoritfrukt?
- Är jordgubbar frukt? Älskar jorgubbar mer än något annat ätbart!

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
- Nää, känns lite onödigt.. :P

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
- 17.

Vad var det senaste du åt?
- Våfflor.. ;)

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
- Det är olika.. Man pratar om olika saker och så.. Men jag tycker jag kommer bra överrens med båda! ;D

Gillar du senap?
- Hmm.. Inte speciellt. Går att äta.. :P

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
- Hmm.. Inget speciellt.. Vill bara dö. Nämen, helt seriöst, jag vet inte.

Tycker du om att krama folk?
- Älskar kramar! :D

Äger du en digitalkamera?
- Joo, jag brukar fotografera rätt mkt faktiskt.. :)

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
- Det beror på person och situation.. ;P

Tycker du att du är attraktiv?
- Haha, nja. Kanske inte.. ;P

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
- Mina föräldrar planerade Emma eller Erik.. Men jag blev tjej så det blev Emma! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0