Fredag!

Idag på idrotten spelade vi innebandy! Det är så grymt mycket roligar nu när vi har poe! Absolut en av mina favoritlärare! :D

Sen hade vi matte, och då hade vi prov.. Det var jättelätt! Nästan för lätt ju! Men det gör inget, för då har jag ju rätt på nästan allt! ;D

Efter matten var jag och johanna i musiken och spelade lite.. vi spelade One of us, som vi ska spela in i studio tillsammans! Johanna ska sjunga å spela piano och jag ska sjunga och spela bas och trummor! Det blir nog bra! ;D Och så hittade jag noter till Against All Odds som jag och Erik ska spela in i studion! ;D Och så ska jag spela in lite andra låtar också.. En med Linn! :D Det blir nog jättekul tror jag! :D

image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0