Fredagkväll :)

Igårkväll var jag med Johanna! Först satt vi vid datorn ett tag och hittade den här fina bilden:



Chad Michael Murray! :D <3

Sen spelade vi lite piano å så.. Övade lite på våran låt som vi ska spela in i studion.. :D Sen såg vi på idol! Marie är klart bäst i Idol! Hon sjunger helt fantastiskt bra! Någon som jag däremot inte kan förstå mig på är Amanda. Hur kan folk tycka att hon är bra? I just don't get it! För ett par veckor sen när hon sjöng "Lovefool" så sjöng hon ju knappt en enda ren ton och juryn tyckte ändå att hon var bra för att hon hade mycket energi eller nåt. Hallå?!? Amanda var ju dock nära att åka igår, och jag tyckte att hon hade kunnat göra det också, för Evelina är då iaf bättre än henne!!



Idol! <3

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Jag håller helt med. Amanda suger som fan ! och Marie är fan det bästa sågaren ! :D

2007-10-28 @ 11:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0