Hälsoprofiltest, osv.

Imorse hade vi hälsoprofiltest på levan.. ;P Jag var jag, Johanna och Christoffer, och sen så var det NV1 och TE1 också.. : ) Hmm.. Det gick väl sådär.. Jag vet att jag hade kunnat göra bättre, men jag tyckte att det gick hyfsat bra iaf! Så det duger! :) Härligt å duscha sen iaf! xD (Hade diskussion sen om man ska ha varmt eller kallt vatten är man duschar, jag röstar då för varmt! :D)
Sen hade vi elevråd och vi som haft leva kom lite sent till elevrådet.. Men men.. ;P Jag tycker faktiskt att det är kul att vara med i elevrådet! Än så länge har jag visserligen inte kommit med så mycket egna åsikter, utan lyssnar mest.. Jag är väl lite ovan.. Men det kommer nog att gå bra! xD

Nu ska jag försöka göra lite engelska här.. Har ju trots alt engelskalektion, så det skulle väl vara lite smart.. ;P

Kommentarer
Postat av: Johanna;)

"Jag var jag.."? jaajaa... :P

Mm..
man känner nu att: men jag hade ju kunnat göra lite längre eller nån till.. :D

2007-10-09 @ 16:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0