IKEA!

Igår åkte jag med min family till ikea i haparanda.. =) Det var väldigt drygt att åka bil så länge, och mobilen fick slut batteri på vägen hem så då kunde jag inte lyssna på musik.. ;P Men det funkade väl ändå! ;D

Hur som helst, vi kom till ikea när klockan var kanske halv ett.. Då åt vi först lunch där och sen skulle vi börja shoppandet.. ;D Vi gick först på lite andra butiker runt omkring innan vi började på ikea (för ikea tar låååååååång tid när mamma är med.. ;P).  Men vi gick iaf på skopunkten och tittade på lite skor.. Brukar inte hitta så mycket som jag gillar där, men jag hittade faktsikt ett par skor igår! om var lila och matchar därmed min halsduk, mössa och vantar.. Fast inte min jacka, så jag får köpa en ny jacka helt enkelt! Vill ha en svart lite längre jacka/kappa.. :)
Sen gick vi till "Candy World", jag har aldrig sett så mycket godis i en affär! Grymt mycket godis! Jag köpte lite godis där och så köpte jag en BonAquaPäron! Finns inget godare att dricka! ;D
Sen gick vi till ikea, och där hittade jag en tavelram som jag köpte! Men sen köpte jag faktiskt inget mer.. Mamma köpte dock en hel del, som alltid på ikea! Och efter ett par timmar där inne hamnade jag, Erika och Linus i en soffa och satt och pratade i telefon, skrev sms och höll på att somna.. ;P

Innan vi åkte hem for vi över till finland ett tag för att lina ville vara i ett annant land, hahah! xP Och sen åkte vi hem, och jag och Erika låg och sov mot varnadra.. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0