Konstig natt

Jag vet inte hur jag lyckas, men jag somnade åt ett håll i sängen och vaknade åt det andra.. Alltså jag hade vänt mig så jag hade huvudet där jag brukar ha fötterna.. :P fast jag har kuddar på båda sidorna så jag märkte inget förrän jag vaknade.. Jaja, jag kan vara lite knasig ibland! Och sen  tror jag att min dröm gick ut på at vi skulle vara rädda om dom lila dinosaurierna för att dom höll på att dö ut.. Hmm, så smart jag är!

Nu ska jag sätta in lite grejs i mobilen, jag köpte ju ett större minneskort igår, så nu har jag 1GB, klarade mig inte länge på 512MB.. ;P Det är så kul med mycket plats! :D

image42

Var rädd om dinosaurierna! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0