Lite tisdag och så! : )

Idag på skolan var vi i studion och skulle spela in lite.. Det var många som var borta.. Det var bara jag, Petter och Lisa som var där, och Lisa spelar ju piano och det var redan inspelat.. Sedna fick Petter spela in gitarren och sen fick jag sjunga! :O Mkt läskigt måste jag säga! Men jag kanske kan få det till att låta bra tillslut, hoppas jag.. Jag ska fara dit själv på torsdag efter skolan och sjunga lite i en halvtimme.. Får se hur det går.. ;P

Morfar kom idag med pizza, så vi har precis ätit pizza till middag.. Gott gott, men nu är jag dock mkt mätt.. ;P Men nu ska vi snart börja cykla mot BRASSET! :D Kuligt! Hoppas vi får spela Gabriellas sång och Bumbibjörnarna idag, för det är då dom ända låtarna som jag kan! xD


image35

Kommentarer
Postat av: Johanna;)

Jag var faktiskt oxå där :D Det gick riktigt bra för er.. :P

2007-10-11 @ 17:01:08
Postat av: GretaTurbo

Inte visste jag att du hade börjat i Brasset? Så du har hittat till min Idolblogg! =) nice! Men va säger du, har du sökt, eller har du varit och sett eller vad??

2007-10-17 @ 15:41:19
URL: http://gretaturbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0