Min helg.. : )

Har varit i solvik med flickorna i helgen! Det var faktiskt riktigt kul! ; ) Vi har sjungit en hel del och lärt oss några nya låtar (väldigt bra att ha till Accent! :D). Och sen har vi haft en massa kul också! Vi hade roliga lekar på kvällen..

"Varför kan maskar inte flyga?"
 "Dom har inga vingar."

Hahah!
Vi glömde dock våra madrasser hemma, så vi visste inte hur vi skulle kunna sova.. ;P Men jag hittade ett sofflock som vi bar till vårat rum som jag sov på.. Det var lite hårt, och väldigt smalt. Kan inte ha varit bredare än en halvmeter.. ;P Lite jobbigt eftersom jag tar stor plats när jag sover.. Hahah! Och jag hade ont överallt på morgonen.. Men men, det fick gå bra ändå! : )

En annan sak som inte var så bra var att jag var förkyld hela helgen, och det blev värre på lördagkväll.. ;P Men ja överlevde då iaf! Även om jag tror att jag sjöng rätt så falskt på söndagen, för jag hade ont i halsen och svårt att andas.. ;P Men det funkade då ändå! xD Idag har jag dock knappt någon röst kvar, men det gör inte så mycket! Bara jag kan sjunga på lördag, när det är öppethus så.. : ) Men men, nu ska jag engarera mig lite mera i svenskan här.. ;P Vi ska ju ha prov i ordklasser på onsdag.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0