Min skoldag

Först hade vi idrott, och vi har egentligen bad den här veckan, men jag får inte bada pga min piecring i näsan.. Lite jobbigt, för det är ju kul att bada! Det var jättelänge sedan jag var med på badlektion med skolan.. :P Men men, nästa vecka ska jag försöka vara med, om det funkar med näsan å de.. : ) Men jag Johanna och Rebecka var iaf på gymmet och blev starka! ; )
Sedan hade vi matte i 40 minuter.. Rätt chill faktiskt. Och rätt kul, iaf det som jag håller på med just nu.. Jag vet förresten inte om jag berättade det igår, men jag pratade med Håkan då och jag har MVG i matte! Det känns ju gode härligt faktiskt! :D
Jag har inte haft nå smink på mig på hela dagen, och jag känner knappt igen mig själv utan smink. Men jag har bestämt mig för att vara helt utan smink varje fredag! På skolan alltså, inte på kvällarna.. : ) Framsteg minsann! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0