Nånting kul om mig.. ;P

Vad..


hade du på dig idag?
 - Jeans, rött linne, vit kofta, vita socka, vita underkläder.. ;P

har du gjort under dagen?
 - Jag har varit i skolan.. Och sen har jag och Erika cyklat till byn och köpt present åt linus som fyller år på fredag..

har du för frisyr?
Idag har jag bara satt upp luggen, så som jag oftast brukar ha.. Jag måste klippa mig snart! Trivs inte riktigt med mitt hår!

ska du göra innan dagen är slut?
- Jag ska troligtvis prova fara på en dramagrupp och se om jag kan bli lite bättre på att spela teater.. ;P

har du inte hunnit med idag?
- Jag tänkte plugga lite, men det har inte blivit.. Måste verkligen plugga! Har prov nästa vecka och jag kommer vara borta hela dagen imorgon och hela helgen! :O
ska du göra imorgon?
- Först vara i skolan, sen till studion, sen Accent-övning! ;D

åt du senast?
- Åt paj till middag.. ;)

är allra bästa med dig?
- Oj, såna här frågor tycker jag är svåra! :P Fråga mina kompisar vetja!

ogillar du hos dig själv?
- Hmm.. Jag är väl egentligen lite för blyg faktiskt.. Det är nog det största problemet jag har med mig själv! Måste försöka bli lite mer framåt! ;D


när..


vaknade du i morse?
- 06.35 ;P

är du rädd?
- Hmm.. När jag ser skräckfilmer och när jag går ute mitt i natten, för att jag tänker på allt som kan hända.. :P

grät du senast?
- Hmm.. Räknas farttårar när man cyklar? xD Hmm.. Jag vet inte riktigt faktiskt.. Kanske när jag har varit för trött för att ens orka tänka på nånting å så.. :P

skrattade du senast?
- För några minuter sen när jag busade med Lina.. :)

var du på fest senast?
- Hmm.. Gills nyktra fester? Det var väl i somras...

gjorde du senaste något du egentligen inte ville?
- Jag ångrar en hel del som jag har gjort..

gav du en komplimang senast?
- Jag brukar nog ge komplimanger ganska ofta.. "Har du nya skor? Vad fina!" osv.. Men jag tror det var idag.. : )


vem..


kramade du senast?
- Lina, hahah!

saknar du?
- Nån.. : )

vill du spotta på?
- Jag tror inte att jag vill spotta på någon faktiskt.. Det är ju inte så snällt! xD

skulle du vilja se ut som?
- Jag trivs väl rätt bra med mig själv faktiskt! ;)

gjorde dig arg senast?
-
Mamma! :P


antingen..


glass eller godis?
- Godis!

morgon eller kväll?
- kväll.

skidor eller pulka?
- skidor, eller bräda. Jag är rädd för att åka pulka!

julafton eller födelsedag?
- julafton, älskar julen!

häst eller hund?
- Oj! Tycker om i princip alla djur! Eller inte spindlar, men det är ju insekter.. Men häst eller hund? Hmm.. Häst kanske..

hjortron eller blåbär?
 - blåbär, är inte så förtjust i hjortron faktiskt.

sola eller bada?
- Först sola tills man inte pallar inte mer, sen bada och sen sola igen!

röd eller blå?
- blå!


kan du..


simma fjärilsim?
- Joo, fast det var dock längesen jag gjorde det..

stå på ett ben?
- Hahah, jaa! Har rätt dålig balas, och kanske inte kan stå på ett ben i högklackat, men annars så!

sjunga riktigt höga toner?
- Jag är sopran! ;D

rita snyggt?
- Hmm.. Definera snyggt tack!

baka?
- Joo, med ett bra recept ja!

göra volter?
- Gills det i vatten? ;P

hoppa upp på en häst med sadel?
- Joo, jag red rätt mkt förut..

ditt eget mobilnummer?
- Jaarå.


har du ..


pallat äpplen?
- Faktiskt inte..

tagit en främling på rumpan?
- Hahah, nää, jag tror inte det..

tappat något värdefullt i toaletten?
 - Armband, ringar smink, m.m.

sett en hel porrfilm?
- Jag har aldrigsett nån porrfilm.. ;P

skrikit åt en lärare?
- Inte vad jag kommer ihåg..

blivit dumpad?
- Joo.

förlorat någon nära vän?
- Neej, ingen har dött eller så.

varit i Asien?
 - Jag har varit i turkiet, men jag tror att jag var på den eupropeiska sidan...

kysst någon och sedan ångrat dig?
- Eh. Joo. Men mer än det behöver ni inte veta! ;P


Kommentarer
Postat av: Johanna;)

Du är inte alls blyg! Jag är blyg! :D
Joooo, vi veeeeet, att du älskar julen! :D

2007-10-11 @ 17:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0