Onsdag osv.

Nu har jag mattelektion.. ;P Dock sista lektionen idag och jag ligger före planeringen, så jag kan göra lite annat medan Håkan inte är här.. ;P
Idag har jag haft musik- och gehörslära.. Det är faktiskt jättekul! Sånt som jag skulle kunna lära mig på fritiden får jag lära mig under lektionstid! Helt perfekt! Det är nog någraav mina favoritlektioner, och jag ser alltid fram emot att ha de.. :) Min a favoritlektioner är: Kör, ensamble, musik- och gehörslära. Det är med andra ord rätt bra för mig att gå estet! :D

Aja, nu ska jag ta och försöka jobba lite matte hära.. :) Man måste ju lära sig nåt på lektionerna också! :D

image30

Kommentarer
Postat av: Johanna;)

och då tycker du att du jobbade sen då? :D nää! du gjorde egna tal på DATORN som inte ens var funkbara! hahahahahah! :D:D

2007-10-03 @ 19:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0