ÖppetHus på skolan! :D

Idag på skolan var det ju då öppet hus.. : ) Jag gjorde dock inte så mycket.. Först sjöng vi mer kören, det var kul och det gick rätt bra! men vi hade ett stort bortfall av körfolk.. Men det funkade bra ändå!
Sedan skulle då vi sjunga, jag och Jossan.. Det gick faktiskt hyfsat bra det med.. : ) Halvbra iaf! Hade nog gått lite bättre om jag inte är lite småförkyld fortfarande, så min hals är inte så bra.. men det funkade iaf!

Sen gick jag ner till källaren och frågade anders hur det gick med våran skivförsäljning.. Vi har inte fått så många skivor sålda, men det är bara bra tycker jag! (Eller, fler mormor oh farmor m.m. hade kunnat få köpa skivan, för vi behöver pengar så att estet kan fara och resa till något roligt ställe! xD).

Efter det gick vi till bf och byggde gubbar av pärlor! Vi hade rätt kul faktiskt! ;D Det blev riktigt läckra små gubbar! xD Och sen så SNÖADE det också, så när vi hade byggt pärlor gick vi ut och lekte lite i snön.. Och om flesta fick snö innanför tröjan.. ;P haha!


Sen gjorde vi nog itne så mycket mer.. Eller jag och Johanna fick vara barnvakter åt Lina och Freja.. Det funkade väl rätt bra, fast vi hann inte öra alltför mycket.. ;P men men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0