Rackberget!

Idag på friskvårdsdagen gick vi upp på rackberget några stycken! Det var rätt jobbigt på vägen upp! :P Men vi tog oss iaf upp! Sen satt vi där på backen och blev blöta.. Jag hade en stor blöt fläck på rumpan sen.. Hmm.. Mkt lyckat alltå! Not!
Sen gick jag, Johanna, Lovisa och Mathilda runt och tittade lite och tog lite kort å så.. : ) Vi hittade en cd-spelare som funkade med batteri! : )
När vi skulle gå ner gick jag, Johanna, Emma och Hanna först medan dom andra satt kvar vid elden.. Vi hittade inte riktigt stigen, men vi tänkte att vi kunde gena lite så skulle vi komma till stigen sen. Hanna övergav oss för hon tyckte att vi gick åt fel håll, och det gjorde vi ju också. Jag, Johanna och Emma gick ner för berget där det var som allra stupast! Det var dessutom halkigt, blött, stenigt, trädigt och en massa annat! Helt otroligt att vi kom ner och fortfarande levde! Jag halkade en massa gånger, men gjorde dock inte illa mig så mkt, bara i handleden lite, men det är lugnt! Hur som helst, när vi hade gått ner för det där stupa väldigt länge kom vi till en stig! Jag blev jätteglad! :D Efter att vi gått på den stgen ett tag kom vi till rätt stig ner! Och där mötte vi en massa andra som vi gick med.. Och vi kom ner till parkeringen och alla levde! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0