Skolfoto!

Idag ska vi ta skolfoto på skolan! Det känns inte så kul eftersom jag ALLTID ser helt mongo ut på skolkorten! Men men, vi får väl iaf hoppas att mina mellannamn inte kommer med i skolkatalogen i år, för det om något är verkligen inte kul! Och individuella kortet brukar bli ännu värre, men det är det nog bara mamma, morfar och mormor som kommer att ha, så det är nog lugnt ändå.. ;P
Nu är det en och en halv timme kvar till fotografering och jag har hål.. :P Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, för det börjar kännas lite drygt att sitta vid datorn så länge.. Men nu har jag då i alla fall skrivit klart "We give you praise"sibelius.. :) Eller jag tror att den klar iaf, kanske måste göra lite ändringar och så sen, men grunden är iaf rätt bra!

Men men, jag tror att jag ska gå och kolla om det finns något rum ledigt där jag kan sitta och spela piano ett tag! VIll ha ett vanligt piano, med pedaler! Är gode så less på mitt hemma om inte ha nå pedaler, för det låter inte så bra när man spelar.. :P Fast det är klart, det funkar ju, eftersom det har tangenter å de, men ändå. ;P
Började faktiskt att träna lite på min pianoläxa i helgen, jag ska kompa och sjunga till "Älska mig" av Ainbusk singers.. Det går rätt bra ändå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0