Sovmorgon.. ;P

Jag har sovmorgon.. ;P Men jag kan inte sova så länge, för jag är för van vid att vakna tidigt! xD Men det är chill! Då har jag mer tid över till annat! Ska dock snart fara till skolan.. Jag har sånglektion 09.10, men jag vet inte om Anna-Greta är frisk idag, för hon har varit sjuk så länge.. Men annars kan jag ju vara i musiken och sjunga själv! Och spela piano! : ) Och sen kan jag gå och vara lite social med dom andra som har haft lektion på morgonen.. ;P

Jag måste kanske prata med Håkan om ett prov idag.. :P Känns lite läskigt, men jag tror att det gick gaaaaanska bra.. Men jag tänker då satsa på att få mvg i matte, så det MÅSTE gå bra.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0