Stan!

Idag var jag och Johanna till stan! Det var kul! Jag köpte en del fina grejer.. ;)
Det här har jag köpt, och kanske nå mer, kommer inte riktigt ihåg.. :

* Jacka (Svart lite längre jacka från Young Trend på H&M)
* Tunika (Typ olivgrön)
* Hårnålar
* Kajal

* Navelsmycke (I silver med ett kors)
* Bodybutter (Melondoft)
* Nagellack (I stort behov av ett lila eftersom mina skor är lila)
* Parfym (Doft av mango, mmmm! Fast jag är ju egentligen allergisk mot parfym, men strunt samma!)

För övrigt bara mat å sånt, vad jag kommer ihåg iaf.. :) Och KAFFE! :D

Men det var riktigt kul faktiskt! Först gick vi på jakt efter jackor på alla braiga butiker i Luleå, jag hittade min H&M och Johanna hittade en på Åhlens! :) Men vi hade för lång tid på oss, för vi var klara typ vid två och skulle inte få skjuts hem förrän fyra.. Men då gick vi på lite upptäcksfärd runt om i luleå.. En liten promenad bland hreshus å grejer.. Och så lyssnade vi på musik och sjöng för fullt! Efter ett tag kom vi till en musikaffär som jag inte hade sett förut så då var vi där och spelade piano ett tag! :)

Vägen hem gick väldigt fort, satt och lyssnade på en massa bra musik och sjöng lite och sen höll jag på att somna.. ;P

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0