Tisdag.. ;P

Idag är det tisdag, vilket betyder en massa lektioner.. :P Lite drygt faktiskt. Men men.. Det funkar ändå! Nu har vi engelska, och vi gör inte alltför mkt på våra engelskalektoner.. Jag lär mig mer engelska på fritiden än i skolan faktiskt.. :P Fast jag är medveten om att jag skulle lära mig mer på lektionerna om jag engagerade mig lite mer.. Men ibland orkar jag bara itne.. ;P
Men sen har vi NK, det känns bara allmänt jobbigt just nu eftersom vi ska snart ha redovisning, och vi bytte ämne förra veckan.. :P Jag, Christoffer och Johanna ska redovisa för nå högstadieelver om skillnader och likheter mellan hundar och vargars beteende. Hmm.. Intressant? Kanske. Vi får väl se hur det går.. :P Kanske ska göra nåt coolt i powerpoint, om vi fixar det.. : )
Och så ska vi ta foto med elevrådet också idag.. ;P Fast det kan ju bara inte bli värre än förra året! På elevrådskortet där såg jag ut som... ja, jag vet inte vad, men mkt inte normal! :P Jag blundade ju också! Så i år kommer det förhoppningsvis att bli lite bättre iaf! :)
Och så ska vi till studion, spela in lite mera av Imagine,, ;P Det går väl sådär faktiskt.. Tycker dock inte om att sjunga just nu! :P varför säger alla att jag kan sjunga när jag inte kan det? :O Hahah, jag får helt enkelt göra det bästa av situationen! Jag kan ju alltid låtsas att jag kan sjunga! xD

Kommentarer
Postat av: Johanna;)

Du kan sjunga! Mkt bättre än mig iaf! :D

2007-10-03 @ 19:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0