Träffat Linn och Felicia! :)

SKönt att ha lov och vara ledig idag! :) Jag har varit med Linn och sjungit på Hero som vi ska spela in tillsammans. Det kommer nog att låta jättebra för Linn är så duktig på att sjunga! Och våra röster passar bra tillsammans! :D
Sen kom Linns mama och Flisan hem! Felicia är så grymt SÖT! Det var ju alldeles nyss hon föddes känns det som och nu går hon ju och pratar för fullt! Hon läste en tidning från Barnens hus eller nåt sånt för mig, en sån där tidning med en massa leksaker.. (Jag minns när jag var liten och klippte ut alla fina dockor som jag ville ha och klistrade fast dom på ett papper som jag gav till släktingarna.. Hahah, happy times!)
Men hur som helst så var det kul att träffa Linn idag, för det var ett tag sen vi träffades!

image66
Dom här sötflickorna har jag varit med idag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0