Vem är jag?

Jag heter Anna Holmgren och jag bor i Luleå. Jag är 43  år. Jag jobbar som lärare på älvsbyns gymnasium och jag älskar spindlar och att fiska. Jag har fem barn. Mitt hår är svart och mina ögon är mörkblå.
Jag lyssnar bara på opera och min favorit artist är Josh Gorban.


Gör så här:
- Som ditt förnamn sätter du ditt andra namn och ditt efternamn tar du av din närmaste granne.
- Som hemstad tar du den stad du senast besökte med buss och din ålder tar du av pappa.
- Ditt yrke är det din mamma jobbar med och dina intressen sånt som du avskyr att göra eller helt enkelt inte tycker om.
- Du har lika många barn som piercingar.
- Din hårfärg är samma som tröjan du har på dig och dina ögon har samma färg som byxorna.
- Musiksmaken/genren är sådant du inte kan tåla medan favoritartisten är den vars låt du senast lyssnade på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0