Den här dagen.. ;P


Idag på skolan fick vi lyssna när Paulo Roberto berättade lite om sitt liv och så.. :) Jag tyckte att han var riktigt duktig på att prata, men det var hårda stolar sådet gjorde ont att sitta där länge.. ;P men men! Det var iaf intressant det som han pratade om! :) Han har ju varit en av de tre farligaste killarna under 20, i stockholm.. Då är man verkligen illa ute kan jag ju säga.. :P Men han vände det, och nu är han hur trevlig som heslt! Har varit proffsboxare, deltagit i Let's dance, driver 3 företag, m.m. Jag tycker att det är otroligt bra gjort att klättra från en så låg till en sån hög nivå! :)

Har varit med Lina idag, världens underbaraste unge! Hon sov hos mig inatt också, eftersom mamma är borta.. :P Fast hon brukar ju egentligen inte sova hos mamma heller.. Men men.. xP Hon är iaf hur gullig som helst! Fast hon tar mkt plats när hon sover.. Haha! :P 


image24

Lina, du är den finaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0