En tisdag

Idag har jag faktiskt varit på skolan.. Dock inte helt frisk än.. Jag har haft helt konstig röst och vissa stunder har det typ bara runnit från ögonen.. Har dock inte gråtit om nån trodde det.. xP Men men, så kan det vara... :P
Vi hade inte så många lektioner idag eftersom lärare var borta å så.. ;P Så vi hade ett rätt långt hål eftersom vi inte hade två lektioner... :) Då följde jag med Erik och lyssnade när han spelade orgel. Han är så duktig! Jag älskar att lyssna på när han spelar! :D
Sen hade vi estetisk orientering.. VI måste komma på ett namn till vårat band.. :P Vi måste ju göra ett skivomslag och en affisch å sånt till skian vi ska spela in..  :) Men det kommer nog att gå bra.. ;P

Haha, nu sitter jag och erika och kollar på fjortisar på youtube.. SYnd att som har tagit bort den från älvsbyn, hade velat se den.. ;P Hahah, men man känner igen några från piteå å så.. ;P Hahah, inte kul att vara med i en sån video alltså! :/ Tur att man inte är det! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0