Engelska lektion osv.. :)

Vi har engelska lektion nu och jag funderar på vad man ska hitta på för nå grejer idag.. ;P Kanske plugga nå glosor eller nåt, för det är alltid bra att kunna! : )
Men men.. Sen idag ska vi troligtvis gå till studion och börja lite med våran inspelning på skivan.. Dock mkt läskigt eftersom jag har kommit fram till att jag itne kan sjunga.. :P Det kommer ju att låta jättehemskt! Hoppas det går att fixa till så att det kan låta bra även om jag sjunger hemskt.. :P Men det går säkert att spela in flera gånger, så det är nog lugnt ändå.. Det komemr att bli värre på öppethus när vi ska sjunga inför en massa folk.. :P åh, jag kommer ju inte våga sjunga! Hemskt.. :P Varför tycker magnus jämt att jag ska sjunga? Hmmm.. Jaja, vi får väl se hur det går.. :P Bäst att jag övar en massaså att jag kan texterna å de iaf.. : )

Nu ska jag plugga lite glosor å så.. ;P

Kommentarer
Postat av: Johanna;)

Det kommer att gå bra att sjunga! :D ^^

2007-09-26 @ 11:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0