Friday :D

Idag har vi inte gjort mkt på skolan.. Har haft matte i 40 minuter.. ;P Sitter och skriver på msn (som funkar idag, YEAH!). För övrigt är det mkt givande att skriva med dom som sitter i samma rum.. ;D hahah, men vi har ju då kul iaf!
Jag tror att jag borde skriva lite leva nu.. Om vad livskvalitet är.. :P Rätt jobbigt måste jag då säga.. :P Jag skrev jättemycket igår.. Eller, egentligen inte så mkt.. Men det tog iaf lång tid.. :P Men men.. Snart är jag klar! :D Då har jag inte mer läxa än sång, piano och gehör över helgen.. Vilket är rätt lugnt, eftersom jag ändå kommer sjunga och spela piano, hahah!

Kommentarer
Postat av: Johanna;)

haha, mkt givande dag alltså; en lektion! ;D

2007-09-08 @ 18:13:13
Postat av: Emma

Joo, det kändes ju som riktigt givande.. :P Fast dock datanördade jag ju med er ett tag också.. :)

2007-09-09 @ 09:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0