IDOOOOOOOOOL!

Nån som såg mig på idol i skellefteå ikväll? Hihi! Jag var där i kön nånstans.. :P Jag missade det själv eftersom våran tv dampade.. :P Exakt kl 20.00 blev tv:n svart... ;P Inte lyckat alltså..
Men men.. Jag sprang över till johanna och såg på idol där.. Missade dock början då man fick se kön där utanför.. :P Men Linn hade tydligen sett oss! :) Ska kolla på reprisen sen! ;D
Det var då väldigt tur att man inte fick se när jag sjöng å de.. För det gick verkligen inte bra! :P Hoppas det går bättre nästa år! Då ska jag då våga sjunga iaf! Tänkte jag då.. ; ) Ska hitta en riktigt bra låt och börja öva i tid, inte två dagar innan audition.. :P Men men.. Vi får väl se hur det går! : )

(Asså, jag har märkt att jag skriver mkt smilesar, och jag är lite skadad av det.. :P När jag skrev på nå skolarbete idag höll jag på att göra smilesar hela tiden, men jag tror nog att det är bäst att undvika det, om man vill verka mera seriös.. xD)

Kommentarer
Postat av: Johanna;)

haha, jaa, det är ju då tur att vi bor nära varandra.. ;D

2007-09-08 @ 18:11:02
Postat av: Emma

Hahah, jooo, det är ju det! ;D

2007-09-09 @ 09:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0