Insparken! ;P

Idag var det inspark för oss ettor.. ;P Jag tyckte dock inte att det var så hemska grejej vi fick göra.. ;P Jag fick raka bort raklödder från en ballong.. ;P Det gick ganska bra, fast jag kom nästan sist.. Haha! Men ändå! :) Och så var det försåts "klädstrecket"! Vi låg under väldigt mkt.. ;P Anton tog av sig ALLT.. Haha, det skulle jag då aldrig ha gjort! Skulle aldrig våga! Skulle dock ha kunnat ta av mig till underkläder, men det var ingen idé eftersom vi ändå inte hade nån chans att vinna.. ;P
Det var NV som vann insparken, och vi kom typ sist.. :P Eller jag vet inte om media kom efter oss eller hur det nu blev.. :P Men men.. Vi var ändå rätt duktiga tyckte jag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0