JAG ÄR INTE FJORTIS! Okej??

Jag hittade ett test: Är du fjortis? och gjorde det.. Det verkar inte som att jag är så fjortis, eller hur? Irriterande att vissa kan tycka det ändå! :P Men men.. Det löser sig väl.. :P

Är du fjoris?


[ /] Alla mina meningar brukar börja med "asså", "hallå" eller "men typ".

Men typ asså hallå, det gör jag väl inte? Skoja bara! Jag säger väl det ibland, men det gör väl alla?


[  ] Jag snackar skit om mina "vänner" så fort de gått ut genom dörren.

Så skulle jag aldrig göra! Visst, det händer att jag pratar om nån som inte är med just då, men jag tycker att det är dumt att snacka skit när man istället kan prata om det man tycker att sin kompis gör fel. Och dom som snackar skit med dig snackar skit om dig. Tänk på det!


[ / ] Jag brukar ofta ta kort på mig själv.

Ibland. Men jag vet nog inte en enda tjejkompis som inte gör det ibland, så jag tycker faktiskt inte att det gör min till fjortis direkt.


[  ] Jag är tillsammans med en kille för att mina kompisar tycker att han är snygg.

Jag är inte tillsammans med nån just nu, och jag faller inte för grupptryck så lätt. Jag söker faktiskt kärlek med känslor i ett förhållande, det räcker inte med att mina kompisar tycker att han ser bra ut. Det är ju endast dumt!


[   ] Mina skoldagar går ut på att sms:a med alla jag känner, tugga tuggummi och delta på nån lektion ibland.

Haha, nää, verkligen inte! Jag är faktiskt duktig i skolan och har bra betyg i allt! Eller jag har ju inte fått nå betyg i år, men jag gick ut nian med 305 poäng av 320. Så jag är väl rätt engagerad i skolan.


[   ] I min adressbok finns en massa nummer till  folk som "Langar-Johan" och "Langar-Lisa".

Eh, nej? Jag känner de som jag har i min kontaktlista, och jag behöver ingen langare.


[   ] Jag tycker att Carolina Gynning är en intilligent kvinna och en fantastisk förebild för unga.

Alltså, jag tycker inte att man ska döma människor som man inte känner, och jag känner inte henne. Men jag tycker att bilden man får av henne i media inte är världens bästa förebild för tjejer direkt.


[X] Jag överlever inte utan mina vänner och jag vill alltid vara uppdaterad med allt som händer bland de jag umgås mest med.

Jag skulle aldrig klara mig utan mina vänner! Mina vänner är så underbart snälla och jag kan vara mig själv när jag är med dem! : ) Uppdaterad? Visst, det är väl alltid kul, men man behöver inte vet exact allt. Jag vill ha mitt privatliv också, och mina vänner har såklart också rätt tll att ha det!


[   ] Jag festar med vänner och bekanta varje helg.

Nej, jag och mina kompisar har väldigt kul även om vi är helt nyktra! Man klarar sig mkt bra utan alkohol och man slipper vara bakis!


[   ] Så fort mina föräldrar är borta över en helg samlar jag ihop en massa folk och partar halva natten.

Visst, jag brukar ta hem folk, men vi brukar prata, leka, spela spel, sjunga karaoke, sjunga och spela piano, se på film, eller nåt sånt. Och allt vi dricker är saft! :)


[   ] Jag dricker ofta och blir full på en cider

Neej, jag brukar inte dricka, och jag har aldrig varit full.


[   ] Jag tycker inte att det är nåt fel med att dricka HB, det är ju billigt!

Jag är helt emot HB! Har aldrig druckit det och kommer aldrig att göra det heller! Det är ju bara dumt!



[   ] Jag röker för att alla mina kompisar gör det.

Nej, jag röker inte och inga av mina närmaste vänner gör det heller. Jag har aldrig ens provat! Eller okej, nån gång på mellanstadiet var vi några stcken som tände på chokladcigaretter i skogen, men det räknas inte!


[   ] Jag tycker själv att jag är fjortis.

Nää! Det tycker jag inte! Visst, jag är osmart ibland, och jag har gjort mindre smarta saker i mitt liv som jag ångrar nu. Folk får kalla mig för fjortis om dom vill det, men mina närmaste vänner tycker inte att jag är det, och det är dom som känner mig bäst. Jag är inte fjortis!


 
Sammanfattningsvis så är jag inte så fjortis egentligen! Då vet alla det! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna;)

haha! okeej, du är inte en fjortis då! haha, ;)

2007-09-26 @ 11:11:41
URL: http://johannaofcourse.blogg.se/
Postat av: Emmmmmmmmma

Haha, näää.. ;P Hahah!

2007-10-03 @ 19:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0