Jag = låtskrivare xD

Jag har börjat skriva en hel del låtar.. ;P Tycker att det är kul! Plötsligt får jag bara en massa meningar i huvudet som jag måste skriva ner, och så sätter jag ihop det och gör det till en låt.. : ) Har försökt lite med melodier å sånt till en del låtar också, men det tycker jag dock är aningen svårare.. :P Men men.. Man lär väl sig det så småningon så! Jag skulle vilja jobba med att skriva och sjunga egen musik! Det har jag i och för sig alltid velat.. ;P Men det verkar kul och det inspirear mig en hel massa.. Det är bara det att det är en väldigt tuff branch.. Varför kan jag inte vara intresserad av att typ tillverka pennor eller nåt istället? :P Aja, vi får väl se hur det går!

image22

Kommentarer
Postat av: Johanna;)

haha :D Jag kom på en sak! ;D när vi gick i typ trean då vet jag att du jämt sa att du skulle bli artist när du blev stor och det verkar ju uppfyllas...:D joo, du skulle bli som Carola, du var ett stort fan av henne.. ;D

2007-09-14 @ 18:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0