Jag och Altflöjten!

Jag ska börja spela altflöjt!  ;D Jag lånade en från skolan igår som jag har börjat spela på lite.. ;P Kan faktiskt två låtar redan (som inte är typ Spanien eller Lunka På eller nå.. ;P), jag kan spela Adventstid (bra att börja öva lite i förväg sådära, eftersom det kan ta ett tag innan allt låter bra, hehehe) och When The Saints. Haha, känner mig helt duktig ju! Nu ska jag snart fara på brasset och lyssna lite när dom spelar och kanske fråga om jag kan få nå noter så att jag kan få lite att öva på.. Så att jag kan vara med opch spela snart! Det skulle vara kul, faktiskt! ;D Men det kommer att bli mkt träning nuurå, men det blir nog bra till slut! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna;)

haha, du och din altflöjt! :D

2007-09-19 @ 16:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0