Luleå, osv! :D

Idag har jag varit i luleå med Johanna, Jessika, Bella å Carro.. ;) Vi shoppade en del å så, det var kul!
Jag har köpt:
* En grå tunika
* En stickad klänning
* Ett par örhängen i guld
* Ett halsband med en gitarr

Och sen var det nog inge mer.. ;P Haha, mkt intressant att veta lixom! xD Men men.. ;P
Efter ett tag kom Emil å hans kompis å vi for på max å åt.. : )

Efter det gik vi till Solgården där jag PIERCADE NÄSAN! :D Det gjorde dock väldigt ont, men det blir nog bra, tror jag.. Haha! Fast pappa tycker inte om det.. ;P Fast han gillade ju inte att jag piercade naveln heller typ förra året, så jag tror nog att det är rätt lugnt ändå, haha!


image26


En Emma med piercring i näsan! ;D

Kommentarer
Postat av: Johanna;)

haha :P Åhh, vad kul det var i stan! Det var kul att vara många.. :D fast det var kanske inte så kul om man behövde köpa mkt, för det var ju som mest för att sociala... :D:D

2007-09-24 @ 16:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0