Min söndag.. :)

Idag har jag varit med kompisar typ hela dagen! :) imorse var vi på efs, det var jag, Erika, Ida, Oscar och Isak.. Alla andra var typ 100 år, så vi kände oss en aning för unga idag.. ;P Vi satt ute i serveringen och ritade istället.. :) Och så lyckades vi måla med nån röd penna som gick igenom allas papper så att bordet blev helt rött.. :P Haha, det gick dock bort med T-röd! xD

Sen hann vi inte vara hemma länge innan Kajsa och Ida kom.. :) Vi pratade om en massa grejer och så spelade vi spel å så.. Efter ett tag kom Emmy också! :)
När alla hade ätit middag skulle dock Kajsa, Ida å Ellen fara å träna jag, Erika å Emmy gick dit för att prata lite med dom å så.. På vägen dit mötte vi ett gäng killar som kallade oss för "emo".. Hmm.. Enligt mig är ingen av oss speciellt mkt emo.. ;P Hahah, men men.. Vi gick iaf och funderade på hur dom kunde få oss till att vara emo å så.. ;P Sen gick vi på kp å köpte lite go'saker! :) Efter det tänkte vi gå och lyssna lite på när "tillfälliga kören"/"glasögonkören å rolf" övade, men dom hade precis sjungit klart, så då tänkte vi att vi kunde spela och sjunga ett tag.. ;D Å så kom Erik förbi och spelade piano ett tag! Han är så otroligt bra på det! :D

Det är i princip min dag.. :) Nu ska jag ta lite musik från den hära datorn å sätta in på min dator, för jag är musik-beroende! ; )


Kommentarer
Postat av: Johanna;)

Trevligt trevligt! :P

2007-09-24 @ 16:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0