Pusskalas!

Vi har haft pusskalas hemma! Alla linas kompisar, 6-7 åriga tjejer, har pussat en massa på linus, som blidde ensam kille på kalaset idag.. ;P Jaa, så kan det gå, haha! Jag fick hjälpa flickorna att brotta ner linus på golvet, och han höll på att bli helt galen på alla, haha! Och en liten tjej har hängt efter han hela tiden: "Linus! Linus!" Haha, så kan det gå! Jag fick vara mamma åt några också.. ;P Men men.. Det gick ändå ganska bra! Fast jag är het slut nu.. Nån som anar hurmkt 10 småtjejer kan leva om? Nu måste jag ta det lite lugnt och vila ett tag.. ;P Ska gå och duscha.. : )

Kommentarer
Postat av: Johanna;)

haha kul kul! ;)

2007-09-16 @ 15:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0