R.I.P.

Igår när vi var och övade körde det förbi ambulanser och polisbilar med blåljus ytanför, och jag blev jätterädd.. Vi fick reda på att det varit en olycka vid åsen och att en som gick i nian låg på sunderbysjukhus och hade krossat skallbenet. Det var så hemskt! Även om ingen av oss som var där kände honom specellt bra så blev alla nedstämda. Imorse fick vi veta att han dog. Det känns plötslgt som att döden är så nära.. Man vet aldrig vilket som kan bli ens sista ögonblick.. Jag har tänkt en massa på det. Tänk så hemskt om det sista man gör i sitt liv är att bråka med någon.. Det skulle kännas så hemskt! Jag ska verkligen försöka att alltid vara sams med mina vänner, och om man blir osams så bör man bli sams innan man skiljs åt.. Påminn dina vänner om att du verkligen äälskar dem, för man aldrig om det är det sista man säger till varandra..

Kommentarer
Postat av: charlie

Så är det med döden, så nära men ingen vill riktigt ta till sig den förrän den dyker upp..

2007-09-16 @ 15:34:16
URL: http://www.mrbayron.blogg.se
Postat av: Johanna;)

Mmm.. sorgligt sorgligt!

2007-09-19 @ 16:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0