Till brasset snart.. :P

Tänkte försöka våga spela lite på brasset idag.. Får se hur det går med den saken.. :P Är ju inte så bra direkt, och jag kan inte ens ta nån halv ton, dvs, höjningar eller sänkningar.. Så vi får väl se hur det går! Haha, alla kommer ju att tycka att jag är helt irriterande för det kommer att låta hur falskt som helst! Men men, det får dom helt enkelt ta! : ) För jag är ju trots allt nybörjare, och jag tycker att jag har hunnit bli rätt duktig ändå, haha! ;P Men jag ska nog öva lite mera så att jag blir bättre lite snabbare! xD

image27

Emma och altflöjten! : )

Kommentarer
Postat av: Johanna;)

Hur gick det på brasset då? :P

2007-09-26 @ 11:07:56
URL: http://johannaofcourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0