Tjejkväll i piteå! :)

Idag var det tjejkväll i piteå och jag var där med Johanna.. :) Det var kul, men det var väldigt mkt folk så det var mkt kö och så.. :P Men det funkar väl det med! Då kan man ju prata med folket.. ;P Träffade en massa folk där som jag inte har pratat med på ett tag, och det är ju kul! : )
Köpte lite kläder, smycken och en väska.. x) Fast det var inte bästa tillfället för att shoppa kläder på, eftersom det var kö till varenda provhytt typ, och det kändes bara lite allmänt jobbigt att köpa kläder.. ;P Haha, höll precis på att skriva att man klarar sig bra utan kläder, men jag kom på att det gör man ju inte.. ;P Fast jag har kanske tillräckligt mkt kläder redan, det var det jag ville få fram.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0