Vila i frid!

Idag har dom tydligen haft en minnesstund för Niklas i sporthallen, alla från Älvåkra alltså.. På gymnasiet har man dock inte märkt av så mkt. Men efter att ha pratat med folk som kände honom känns det faktiskt tungt, även om jag knappt pratat med honom själv. Det är så många som stått honom nära som lider så mkt nu. Att förlora någon så plötsligt är svårt att fatta. Men livet är orättvist! Så är det, det är bara att försöka acceptera det, även om det känns väldigt svårt vid såna här tillfällen.
Jag försöker att tänka så här; Om Niklas överlevt efter skadorna hade fått ha ständig smärta och lidande. Nu slipper han det. Han har det mycket bättre där han är nu än vad han någonsin skulle kunna få på jorden igen efter det som hänt.

När jag var i elevfiket på Älvåkraskolan idag och väntade på att kören skulle börja läste jag att någon skrivit : "Gud fick en ny ängel, vi förlorade en".

Niklas, vila i frid! Vi tänker på dig!

image23


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0