Christoffer Hiding! :D

Igår var det 24 i bergsviken! Det är musik i ett dygn med en massa olika band som spelar! Bland annat så var Christoffer hiding från idol där! :) Han var riktigt bra och det var verkligen fullt med folk! Några fick stå utanför och kolla in genom fönstrena för dom rymdes inte inne! :O Vi fick stå upp, men sen satte jag mig med sofia, som hade lyckats få en stol ^^

Under kvällen var det fler bra band som spelade! Och pite gospel sjöng också, och dom var som vanligt jätteduktiga! Liiiiiinnea sjöng solo och hon var jättebra! :D

Under kvällen och natten hade vi väldigt kul och jag pratade med en massa folk! :D Vid fyra for vi hem till linnea och sov där i några timmar, men sen så skulle vi upp nio eftersom vi skulle vara tillbaka i bergsviken 10 för linnea skulle sjunga igen ^^ Har alltså inte sovit mkt i natt, men det är lugnt! Jag lever ju ändå så! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0