En fantastisk dag! ;)

Igår i stan hittade jag massor av grejer! Men jag var faktsikt riktgt duktig och köpte inte så mycket onödigt. Jag kan inte säga att jag inte köpte nåt onödigt, för det gjorde jag, haha! Men så blir det ju alltid. Jag köpte nästan inga dyra grejer, men många mindre saker som gick på 100-200 kr. Det var lite läskigt att betala på slutet eftersom jag var rädd att mitt kort skulle vara tomt. Har ignen som helst koll på hur mycket pengar jag har, vilket kanske inte är så bra. Måste börja sköta min ekonomi bättre! Dessutom ska jag ju till piteå på tisdag. Tjejkväll! Yäääy! :D

Ungefär så här ser jag ut efter ett par timmar på stan:

image260


När vi hade kommit hem  åt vi middag och sedan städade jag undan det värsta i mitt rum. Efter det kom Christoffer, Johanna å Erik :D VI hade helt kul! ^^
Vi sjöng singstar! Lyckades övertala christoffer den här gången! Han vill aldrig sjunga för han tycker att han inte kan ;P Men vi sjöng med våran skiva (90's) och ingen kunde typ låtarna.. Det är mest bara konstiga låtar, så jag tror att det är dags att införskaffa en ny singstarskiva också. Men det ska jag låta pappa sponsra oss med, haha! ^^
Jag å johanna var i ett lag å erik å christoffer var i den andra laget. Jag och johanna vann! Haha! :D 10-0 till oss ^^
Efter att vi sjungit ett tag såg vi på film. Vi såg på "Förtrollad", en disneyfilm! Haha!  Men jag måsste säga att den faktiskt var riktigt bra! Det var en riktigt gullig film! Helt klart värd att se!

Erik, johanna å christoffer är sånna som jag verkligen blir lycklig av att umgås med. Sånna som gör allt lite roligare! Ni anar inte hur glad jag är över att ha er! :D <3


image261
Från filmen Förtrollad ;)


Alla for härifrån typ halv tolv-tolv nån gång. Efter några minuter ringde erik och frågade om jag skulle med till efs eftersom gänget tydligen vr där och hittade på nåt. Så vi cyklade dit typ vid tolv å när vi kom dit var dörren låst så vi tänkte att vi kunde knacka på fönstena å skrämma om lite. Haha, det är alltid lika kul! Vi duckade för kontorsfönstrena eftersom det var några som var där, och så tog Erik på sig en plastpåse på huvudet oh visade sig i fönstret. Haha, oj oj oj vad dom skrek! Skrattandes sprang vi iväg och gömde oss bakom caltex. osmart nog så hade vi ju våra cyklar precis utanför dörren på efs så dom upptäckte ju att det var vi. Men kul var det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0