Hårt gummi ;)

Det kändes faktiskt lite drygt att fara till skolan idag. Hade gärna haft helg en dag till, men varför klaga? Vi går ju ändå bara måndag och tisdag den här veckan å sen har vi ledigt i några dagar! Känns helt okej! :)

På svenskan idag hade vi ingen lärare och vi ska börja med ett nytt arbete.. Ett av alternativen att jobba om är "mode". Så jag och johanna satt och kollade på klänningar osv typ hela lektionen. Från 1900-talet å framåt. Och vi hittade en del fina brudklänningar också ^^

Matten gick ut på att repetera inför nationella som vi har nästa torsdag. Vi ska sitta med ett prov i fyra timmar. Usch! Och det känns som att jag inte har alltför mycket koll på vad det är vi ska kunna. Men det är väl bara att plugga på å hoppas på det bästa :) Och på matten uppstod ett litet internt skämt mellan mig, johanna å christoffer: Hårt gummi ;) Det är säkert bara vi som misstolkar det för vi har lite dålig humor ibland.. xD

Sen var jag på gymmet å tränade lite med erik! Tycker att det blir roligare oh roligare att gymma! :D Jag måste ju bli stark så jag kan skydda mig mot överfallare! (Jag syftar på christoffer, haha!) :D

Resten av dagen har också gått riktigt bra! Lite smådrygt med kören eftersom körledaren är sämst, men annars helt okej! Under kvällen har jag hunnit med att fara till banken för att fixa ett kontoutdrag (yeeeees, hade typ 300 kr kvar, jag är inte helt pank xD), sen var jag ute å åkte inlines också. Tänkte bara fara en kort sväng eftersom jag inte har åkt på hela vintern. (Vilket är ganska logiskt ;P). Men åkte väl nästan i en timme tror jag. Men riktgit härligt var det! :D
Sen har jag pluggat lite å så var jag ute och körde! Den här gången körde jag med mamma och det gick väl sådär.. ^^ fick motorstopp x antal gånger, men annars var det väl rätt okej ^^

image263
Åååh, vad gott det här ser ut! Jordgubbar, kiwi, annanas, äpplen å allt möjligt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0