Jaaaaadu.

Gjort hitills år 2008
[x] Du har hittat ny musik du gillar
[x] Du har fått nya kompisar
[ ] Du har varit i ett annat land än Sverige
[ ] Du har hoppat från 10'an
[x] Du har låtit bli att skolka även vid de värsta stunder.
[/] Du har fått bra betyg i skolan
[x] Du har varit ledsen
[ ] Du har velat dö
[x] Du har varit glad
[ ] Du har druckit alkohol
[x] Du har blivit kär
[x] Du har känt dig sviken
[x] Du har känt som att ingen har sett dig
[ ] Du har suttit vid datorn mer än du brukar
[ ] Du har rappat
[ ] Du har skrivit en låt
[ ] Du har känt hat
[x] Du har känt som om någon tagit dig för givet
[ ] Du har varit i slagsmål
[x] Du har varit "sjuk"
[x] Du har varit sjuk
[x] Du har dansat
[x] Du har bråkat med dina föräldrar
[x] Du har haft någon som stött på dig
[x] Någon har sagt att du är snygg
[ ] Bråkat med din älskling
[ ] Strulat med en främling
[ ] Strulat med en från samma kön
[x] Varit så uppjagad att du gjort misstag
[x] Gråtit för något som hänt i ditt liv


Jag har tråkigt ocg fyller därför i sånt här som egentligen är totalt meningslöst och intressant.. Egentligen borde jag plugga. Ska ha redovisning om könsjukdomar imorgon ;P Och så ska jag svara på nå frågor om stress å sånt också.. Ska försöka plugga effektivt idag för jag orkar verkligen inte sitta vid datorn å plugga hela kvällen! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0