Längtar till helgen :)

Imorgon ska jag vara med Johanna å Christoffer! ^^ Det kommer nog att bli jättekul, för vi brukar alltid ha kul, haha! Kan skratta och svamla oavbrutet väldigt länge! ;D Imorgon ska vi gå ut å äta å sen ska vi hitta på nå skojsigt ^^ Blir nog att fara hem till Johanna och göra nå :D

Lördag ska jag till piteå! Det är nå musikgrejs i 24 timmar i bergsviken! från lördag till söndag! Massor av olika artister å band som ska spela där, och jag tror faktiskt att det kommer att bli riktigt bra! :D Ska dessutom sova hos Linneeeeea! <3 Kommer nog att bli jättekul tror jag! :D

image245

Kastar in en bild för det var länge sen nu har jag märkt ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0