Stress!

Idag hade jag sovmorgon som jag alltid har på torsdagar.. Problemet är att även om jag alltid har mycket mera tid på mig på torsdagar så är det då jag har som mest stressigt.. Glömmer liksom bort tiden och inser alltid en kvart innan jag börjar att jag har VÄÄÄÄÄLDIGT bråttom om jag vill hinna i tid till mig sånglektion ;P Snart går det ju som tur är bra att cykla till skolan, vilket troligtvis gör att jag inte behöver stressa riktigt lika mycket.. :P Men jag lyckas iaf alltid komma i tid, och kommer jag någon minut sent så är alltid läraren sen så det är som lugnt! :)

Stör mig btw massor på min sånglärare, men det kan jag berätta om någon annan gång ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0