Tjejkväll osv.

Under gårdagen hann jag itne vara hemma mycket. Först skola, sedan gymmet och så tjejkvällen i piteå. Det var riktgit mycket folk i piteå och jag och johanna träffade massor av folk som vi kände. Och flera hälsade på mig och jag hade ingen aning om vilka dom var förrän jag fick tänka ett tag. "Hmm.. Jag tror att jag träffade henne i stallet för ett par år sen", "han kanske var med på oas i somras?", "Just det ja! Vi konfirmerade oss tillsammans!". Ungefär så. Haha!
Jag och johanna köpte mjukisbyxor, likadana, gråa. :) Och så köpte johanna en t-shirt och jag köpte två linnen. Sen köpte vi som inte nå mer. Jag känner mig riktigt duktig faktiskt! Nu ska jag spara pengar! Måste ju ha råd att shoppa i grekland i sommar så jag ska försöka att handla så lite som möjligt fram till dess. Får se hur det går med det.. Försöka går ju alltid ;)

Nu håller jag på att slinga mitt hår. Det var itne något jag hade planerat att göra idag egentligen, men eftersom mamma skulle göra slingor och hade kvar slingmedel så ställde jag upp på att få lite slingor jag med. Får hoppas att det blir bra ;)


image264

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0